مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 دی 1401 ساعت 14:402023-01-19سياسي

استاندار یزد: جایگاه هیئت های اندیشه ورز بسیج در نظام مدیریتی تقویت می شود


استاندار یزد با اشاره به نقش هیأت های اندیشه ورز در توسعه همه جانبه استان و کشور، گفت: دغدغه های استان باید در گروه های اندیشه ورز بررسی و راهکارهای توسعه ای تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان که با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده هیئت های اندیشه ورز بسیج استان یزد و ارائه طرح هایی برای کاهش مشکلات استان یزد توصیه اکید می کنم، مدیران استان فرصت را مغتنم شمرده و از این پتانسیل عظیم برای حل مشکلات استان به نحو احسن استفاده کنند.

وی مردمی بودن را مهمترین شعار دولت سیزدهم دانست و افزود: مردمی بودن به معنای رفتار مردمی داشتن، در خدمت مردم بودن، در کنار مردم بودن است اما بخش اعظم آن به این معناست که اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان و برگزیدگان در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت داده شوند.

استاندار یزد با تأکید بر این که بررسی و حل مشکلات و مسائل استان و کشور با حضور نخبگان و برگزیدگان آحاد ملت مؤثرتر خواهد بود، گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که همیشه در جایی موفق بوده ایم که مردم هم مشارکت داشته اند؛ چه در اوایل انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه برهه کنونی؛ هر جا که مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: جایگاه هیئت های اندیشه ورز بسیج در نظام مدیریتی تقویت می شود

استاندار یزد: جایگاه هیئت های اندیشه ورز بسیج در نظام مدیریتی تقویت می شود